تلفن پاناسونیک

دفترچه راهنمای تلفن بیسیم پاناسونیک 2361

دفترچه راهنمای تلفن KX-TG2361JXB

تلفن بیسیم KX-TG2361JXB که در ایران آن را با نام تلفن 2361 پاناسونیک می‌شناسیم، یک تلفن بیسیم پاناسونیک است که در کشور ژاپن، تولید و روانه بازار شده است. آمارهای فروشگاه کامتل به ما می‌گویند که این محصول، یکی از بهترین، محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین تلفن‌های بیسیم پاناسونیک در کشورمان است.

برای استفاده بهتر از تمام قابلیت‌های تلفن 2361، به دفترچه راهنمای آن نیاز خواهید داشت؛ زیرا همه کدها و همچنین چگونگی راه‌اندازی آن، در این دفترچه درج شده است. حال اگر به هر دلیل، دفترچه کاغذی این تلفن را گم کرده باشید، تکلیف چیست؟ به راحتی می‌توانید این دفترچه را از سایت کامتل دانلود کنید!

در این مقاله ضمن قرار دادن دفترچه راهنمای تلفن بیسیم پاناسونیک 2361 به معرفی کلی این تلفن و همچنین بررسی چند کد کاربردی و کلیدی آن خواهیم پرداخت. اگر در منزل یک مدل KX-TG2361JXB دارید، حتما تا پایان با ما همراه باشید.

معرفی تلفن بیسیم پاناسونیک 2361

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل kx-tg2361 یکی از مدل‌های پرفروش بازار جهانی بوده و دارای دو گوشی بیسیم است. اگر قصد افزایش تعداد گوشی‌ها را دارید می‌توانید با تهیه تک گوشی بیسیم متناسب با این مدل، تا سقف 6 گوشی را با پایه لینک کنید. بین گوشی‌ها و واحد پایه، قابلیت تماس داخلی رایگان برقرار است.

معرفی تلفن KX-TG2361

این تلفن دارای سیستم منشی تلفنی است تا در مواقعی که در منزل حضور ندارید یا مشغول انجام کاری هستید، تماس گیرندگان بتوانند پیغام خود را بگذارند و شما در زمان مناسبی با آن‌ها تماس بگیرید. ظرفیت این منشی تلفنی، 16 دقیقه است.

وجود سیستم کالر آیدی گویا روی این مدل باعث می‌شود در هر جای منزل که هستید متوجه شوید چه کسی تماس گرفته و دیگر نیاز نیست نزدیک تلفن باشید و نمایشگر را مشاهده کنید. از طریق سیستم تبدیل متن به گفتار این مدل می‌تواند اطلاعات تماس گیرنده را به صورت صوتی در سراسر منزل اعلام کند. برد این مدل مانند سایر تلفن های بیسیم خانگی است و تا 50 متر داخلی و 300 متر خارجی را ساپورت می‌کند.

امکان برقراری تماس و پاسخ‌گویی به تماس‌ها از طریق دستگاه پایه هم یکی دیگر از قابلیت‌های جالب توجه تلفن 2361 پاناسونیک است. همچنین روی هر کدام از گوشی‌های بیسیم، یک نمایش‌گر 1.8 اینچی تعبیه شده است و به راحتی می‌توانید همه اطلاعات مهم از قبیل شارژ باقیمانده در باتری‌ها را روی آن مشاهده نمایید.

سایر قابلیت‌ها و ویژگی‌های جالب مدل KX-TG2361JXB عبارتند از:

  • دارای فن آوری تقویت صدا
  • دارای نشانگر نورانی جهت اعلام تماس و پیام ضبط شده
  • دارای قابلیت قفل کردن صفحه کلید
  • دارای فیش ورودی Headset
  • دارای دفترچه تلفن با ۵۰ حافظه
  • دارای صفحه نمایش نورانی
  • دارای کلید شماره گیر و بلندگو روی پایه

دانلود دفترچه راهنمای تلفن 2361 پاناسونیک

خب نوبت به دانلود دفترچه راهنمای تلفن KX-TG2361JXB می‌رسد. برای دسترسی به این دفترچه و ذخیره آن، کافیست روی لینک زیر کلیک کنید:

دفترچه راهنمای مدل kx-tg2361jxb

این دفترچه به زبان انگلیسی است و شما می‌توانید کلیه مراحل راه‌اندازی تلفن، برقراری تماس، نحوه استفاده از قابلیت‌های مختلف از قبیل منشی تلفنی و کالر آیدی گویا، نحوه ذخیره‌سازی مخاطبین و … را در آن مشاهده نمایید.

مهم‌ترین کدهای تلفن 2361 پاناسونیک

در ادامه و برای راحتی هرچه بیشتر شما عزیزان، قصد داریم برخی از کدهای مهم و پرتکرار تلفن بیسیم KX-TG2361JXB پاناسونیک را معرفی کنیم. از این کدها می‌توانید برای دسترسی به تنظیمات و قابلیت‌های مختلف این تلفن استفاده نمایید:

ذخیره مخاطبین در دفترچه تلفن

اولین قابلیتی که به آن اشاره خواهیم کرد، ذخیره کردن نام و شماره مخاطبین در دفترچه تلفن KX-TG2361JXB است. شما می‌توانید تا سقف 50 شماره را در این دفترچه ثبت نمایید. مراحل انجام کار، به صورت زیر است:

  1. کلید مربوط به Phone book را فشار دهید.
  2. گزینه Add را انتخاب کنید.
  3. نام مخاطب را وارد کنید (حداکثر تا 16 کاراکتر)
  4. فلش رو به پایین را فشار دهید.
  5. شماره تلفن را وارد کنید (حداکثر تا 32 رقم)
  6. فلش رو پایین را فشار دهید.
  7. گزینه Save را انتخاب کنید.
  8. کلید Off را فشار دهید.

اکنون شماره و نام مخاطب مورد نظر شما، با موفقیت در دفترچه تلفن بیسیم 2361 ثبت شده است. دفعه بعدی که این مخاطب با شما تماس بگیرید، نام او روی صفحه نمایش گوشی، نشان داده خواهد شد.

گوش دادن به پیغام‌های منشی تلفنی

شما بعد از چند روز به منزل برگشته‌اید و می‌خواهید به پیغام‌هایی که در این مدت داشته‌‎اید گوش کنید. برای این کار، می‌توانید از دستگاه پایه تلفن بیسیم 2361 پاناسونیک استفاده کنید:

  • کلید Message  را فشار دهید. (این کلید در کنار نمایش‌گر و قسمت بالایی دستگاه پایه قرار دارد.)
  • دستگاه تعداد پیام‌های ضبط شده را اعلام کرده و به ترتیب، شروع به پخش کردن آن‌ها می‌نماید.
  • در طول پخش شدن هر پیغام، شماره آن پیغام روی صفحه نمایش، نشان داده می‌شود.
  • در پایان آخرین پیغام، End of final message را خواهید شنید.

به این ترتیب و در کمترین زمان ممکن، می‌توانید همه پیغام‌های ضبط شده توسط منشی تلفنی KX-TG2361JXB را از طریق دستگاه پایه گوش دهید.

حذف پیغام‌های ضبط شده

به احتمال زیاد بعد از گوش دادن به هر پیغام، ترجیح می‌دهید آن را حذف کنید تا فضا برای ذخیره پیغام‌های جدید وجود داشته باشد. برای انجام این کار از طریق دستگاه پایه، کافیست مراحل زیر را دنبال نمایید:

  1. زمانی که پیغام در حال پخش شدن است، روی کلید Erase که در کنار نمایش‌گر دستگاه پایه قرار دارد، فشار دهید.
  2. صدای بوق نشان می‌دهد که پیغام حذف شده است و سپس، دستگاه به صورت خودکار، پخش پیغام بعدی را شروع می‌کند.
  3. برای حذف همه پیغام‌ها، کلید Erase را به مدت 10 ثانیه فشار دهید تا یک صدای بوق مانند، به گوش شما برسد.

به این ترتیب، می‌توانید حافظه منشی تلفنی را خالی کنید. توجه داشته باشید که این حافظه محدود است و فقط 16 دقیقه پیغام را می‌تواند ذخیره نماید.

قفل کردن صفحه کلید

اگر به هر دلیلی (مانند خارج کردن تلفن از دسترس کودکان) قصد قفل کردن صفحه کلید گوشی تلفن بیسیم 2361 پاناسونیک را دارید، باید مطابق مراحل زیر جلو بروید:

  • کلید Menu را فشار دهید.
  • به سمت پایین اسکرول کرده و گزینه Dial lock را انتخاب کنید.
  • در این مرحله یک رمز عبور 4 عددی انتخاب کنید.
  • گزینه Save را انتخاب کنید.

برای باز کردن دوباره صفحه کلید، باید دوباره کلید Menu را فشار داده و سپس Dial Lock را انتخاب کنید. در این مرحله باید رمز عبور اختصاص داده شده را وارد کنید. در نهایت با فشار دادن Off صفحه کلید دوباره فعال می‌شود.

کلام آخر

تلفن KX-TG2361JXB به این دلیل که ساخت کشور ژاپن است، در کشورمان طرفداران زیادی دارد. البته در کنار این ویژگی، باید به قابلیت‌های مختلف، داشتن دو گوشی بیسیم، قیمت مناسب و کاربری آسان این تلفن بیسیم هم اشاره کنیم.

در این مقاله ضمن قرار دادن دفترچه راهنمای تلفن بیسیم 2361 پاناسونیک، به معرفی برخی از قابلیت‌های این محصول هم پرداختیم. در صورتی که همچنان در این رابطه سوال یا ابهامی دارید، حتما در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا در اولین فرصت، پاسخ‌گوی شما عزیزان باشیم.

6 thoughts on “دفترچه راهنمای تلفن بیسیم پاناسونیک 2361

  1. سحر گفت:

    سلام شبتون خوش من این مدل رو خریدم و با اینکه شمارها رو ذخیره کردم و کالر آی دی رو هم فعال کردم ولی وقتی تماس دارم کالر آی دی عمل نمیکنه

  2. علی گفت:

    با سلام و خسته نباشید . لطف میکنید راهنمایی بفرمائید که چگونه می توانم به دفترچه راهنمای فارسی این مدل از گوشی ها دسترسی داشته باشیم . با تشکر

  3. عزیز گفت:

    سلام چگونه میتونم راهنمای ترجمه شده این مدلو تهیه کنم

  4. اناهیتا ترسلی گفت:

    سلام چطور میشود منشی را حذف کرد ؟

  5. Najmehjahanian گفت:

    لطفا توضیحات بیشتر یا دفترچه راهنما ب صورت فارسی بابت کلید ها صفحه گوشی این مدل گوشی لطفا ارسال نمایید ممنون

  6. رضا گفت:

    سلام من دفترچه راهنمای فارسی تلفن پاناسونیک مدل kx-tg2361j xB را لازم دارم لطفا راهنمایی کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *