تلفن پاناسونیک

گوشی بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG3521

گوشی بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG3521

پاناسونیک به عنوان یکی از پیشگامان در عرصه تولید تلفن های بیسیم است که مدل های مختلف خانگی را تولید و به بازار جهانی عرضه کرده. تلفن های پاناسونیک از دیر باز تا امروز جزو محبوبترین و پرفروش ترین محصولات مخابراتی بازار جهانی است.

گوشی بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG3521 ساخت کشور مالزی است و در دو رنگ دودی و نقره ای در بازار موجود است . نوع سیستم این تلفن GigaRange است و از باند فرکانسی ۲٫۴GHZ بهره می برد .

صفحه نمایش یا ال سی دی آن دارای نور زمینه و تک رنگ و سه خطی است که قابلیت نمایش کار آی دی را نیز دارد .صفحه کلید آن هم نورانی است و دارای بلندگوی دیجیتال نیز می باشد.

این تلفن شامل یک پایه و یک تلفن بیسیم است ولی قابلیت افزایش گوشی بیسیم تا سقف ۴ گوشی را دارد.

برد این تلفن با توجه به باند فرکانسی آن در فضای داخلی تا شعاع ۳۰ و در فضای خارجی تا شعاع۵۰ متر است که برد قابل قبولی در تلفن های بیسیم محسوب می شود .

گوشی بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG3521

تلفن پاناسونیک KX-TG3522 با دارا بودن ظاهری منحنی مانند و خمیده و نیز ضخامتی بیش از مدل‌های دیگر، موجب این امر می شود که با قرار دادن این گوشی تلفن بر روی شانه بتوان بدون درگیر کردن دست، تلفن را نگه‌داشته و حتی بدون درد گردن در هنگام خم بودن، مکالمه‌ای طولانی مدت را ادامه داد و از هر دودست خود در این زمان استفاده کرد.

تکنولوژی تقویت صدا

صفحه نمایش نورانی

قابل افزابش تا چهار گوشی

دارای Caller ID

نشانگر نورانی جهت اعلام تماس و پیام ضبط شده

قابلیت افزیش تا 4 گوشی

بلندگوی دیجیتال

دارای سیستم مزاحم یاب

دفترچه تلفن با ۵۰ حافظه

صفحه کلید نورانی و بلندگوی دیجیتال روی گوشی

امکان مکالمه همزمان چهار نفر با یک خط شهری

فیش ورودی Head Set

قابلیت قفل کردن صفحه کلید

استفاده از باتری شارژی نیم قلمی

ساخت مالزی