هدست تلفن پاناسونیک یا هدفون پاناسونیک برای مکالمات تلفنی مورد استفاده قرار می گیرد. هدست های تلفنی بواسطه آنکه مخصوص مکالمه طراحی شده اند تنها دارای یک گوشی می باشند و در سمت دیگر تنها یک نگه دارنده جهت فیکس شدن هدست روی سر وجود دارد. طبیعتا جایگزین نمودن این ابزار به جای گوسی یا همان handset آزادی عمل کاربر را در زمان پاسخگویی به تلفن افزایش میدهد و امکان رسیدگی به امور دیگر نظیر ثبت اطلاعات یا جستجوی کالا و خدمات را برای اپراتور تلفنی آسان تر می نماید.
هدست های مکالمه به این دلیل تک گوشی هستند تا برقراری ارتباط کاربر با محیط اطراف و همکاران به راحتی صورت پذیرد و از جهتی در زمان های استفاده طولانی از کلافگی اپراتور جلو گیری نماید. این هدفون ها در انواع بی سیم و با سیم ارائه می گردند. هدست های تلفن با قابلیت زوم در میکروفن سعی در حذف صدای محیطی و دریافت با کیفیت صدای کاربر استفاده کننده از هدست را دارند.
مشخصات دو نمونه از هدست های پاناسونیک را در زیر ملاحظه بفرمایید.
هدست پاناسونیک KX-TCA430
رومیزی اداری و بیسیم پاناسونیک که ورودی
هدست دارند قابل استفاده می باشد.
با ظاهری بسیار زیبا
قابل استفاده در :
تلفن 7730 پاناسونیک (سوزنی)
تلفن 7665 پاناسونیک (سوکتی)
تلفن 346 پاناسونیک (سوزنی)
تلفن 333 پاناسونیک (سوزنی)
تلفن 343 پاناسونیک (سوزنی)
تلفن دیجیتال 546 پاناسونیک (سوزنی)
تلفن دیجیتال 543 پاناسونیک (سوزنی)
تلفن 880 پاناسونیک (سوزنی)
هدست پاناسونیک KX-TCA400
رومیزی اداری و بیسیم پاناسونیک که پورت
هدست دارد قابل استفاده می باشد.
با ظاهری بسیار مناسب
قابل استفاده در :
تلفن 7730 پاناسونیک (سوزنی)
تلفن 7665 پاناسونیک (سوکتی)
تلفن دیجیتال 546 پاناسونیک (سوزنی)
تلفن دیجیتال 543 پاناسونیک (سوزنی)
تلفن دیجیتال 346 پاناسونیک (سوزنی)
تلفن 333 پاناسونیک (سوزنی)
تلفن 343 پاناسونیک (سوزنی)
تلفن 880 پاناسونیک (سوزنی)
منبع :مجموعه وبسایت های شرکت کامتل