نمایندگی رسمی پاناسونیک در محمودآباد
درابتدا لازم است که به معرفی شرکت بزرگ پاناسونیک بپردازیم،کمپانی پاناسونیک که پیش از این با نام شرکت الکتریکی و صنعتی ماتسوشیتا شناخته می شد یک شرکت چند ملیتی است که توسط کونو سوکه ماتسوشیتا در سال 1918 در کادوما ، اوساکا ژاپن تاسیس شد و در ابتدای کار به ساخت تجهیزات الکتریکی می پرداخت. نام شرکت از اول اکتبر ۲۰۰۸ از ماتسوشیتا به پاناسونیک تغییر یافت. امروزه گروه شرکتهای پاناسونیک از بزرگترین تولید كنندگان در زمینه ساخت محصولات الکتریکی و الکترونیکی به شمار رفته و گستره محصولات آن از اجزا و قطعات الکتریکی تا محصولات الکترونیکی خانگی، اتوماسیون کارخانجات و تجهیزات اطلاعاتی و ارتباطی ادارات را در بر میگیرد.
شرکت کامتل،نماینده رسمی پاناسونیک در ایران
سالیان زیادی است که در زمینه ارائه محصولات متنوع شرکت پاناسونیک در بخش های مخابراتی آن، مشغول به فعالیت می باشد. ارائه انواع تلفن ها، در قالب های گوناگون بی سیم و رومیزی و با تنوع بسیار زیاد، ارائه انواع دستگاه های فکس و همچنین سیستم های اداری سانترال مشغول به فعالیت می باشد.
شرکت کامتل در سال ۱۳۸۲با شماره ثبت ۲۹۵۹۷۴از اداره ثبت شرکتها و مالکیتهای صنعتی، فعالیت خود را به عنوان نماینده فروش و نصب محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران آغاز نمود. این شرکت با بهره گیری از نیروهای مجرب و دوره دیده در مدت کوتاهی توانسته جایگاه خوبی را در بین سایر نمایندگیهای پاناسونیک کسب نماید. تخصص ما نصب و راه اندازی انواع مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف می باشد و همواره سعی نموده ایم همچون شرکت پاناسونیک در بین رقبای تجاری خود پیشرو باشیم و خداوند را شاکریم که در این راه همواره موفق بوده و هستیم.
درباره نمایندگی پاناسونیک
این مجموعه(شرکت کامتل) با بیش از ۱۲ سال سابقه فعالیت در زمینه فروش و نصب محصولات ارتباطی به عنوان نمایندگی پاناسونیک و با تبیین اهداف خود در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات خود تلاش میکند. برای درک مناسب اهداف ما و همگرا شدن نظرات و دیدگاهها، ابتدا لازم است به تعریفی از استراتژی سایت اشاره کرد.
به منظور بهره گیری هر چه بیشتر و برداشتن گامهای عملی در راستای ارائه راهکار برای آسان نمودن ارتباطات در ایران،این سایت پایه گذاری شد و با عنایت به اهمیت روزافزون محصولات ارتباطی و نقش بسیار مؤثر آن در حل معضلات و چالشهای موجود و در راستای تامین نیازهای جامعه از این بازار جدید، جایگاه این پایگاه اطلاع رسانی فارسی در راستای توسعه ارتباطات در کشور و رقابت با بازار بزرگ جهانی و مشتریان بالقوه کالاهای ارتباطی و خدمات ایرانیان در سرتاسر دنیا این کنسرسیوم با محوریت این مجموعه،به عنوان نمایندگی پاناسونیک شکل گرفت.
بکاربستن ایده های جدید :
شرکت کامتل، بر این باور است که پیمودن مسیر پیشرفت و تکامل بدون ابتکار میسر نیست ، از این رو ارائه ایده های نو مبتنی بر تجارب، دانش و خلاقیت کارشناسان را از جمله اهداف همیشگی خود قرار داده و در این راستا با توکل بر خداوند متعال و پشتیبانی تجهیزاتی و نیروی انسانی ، موفق به راه اندازی “واحد تحقیق و پژوهش و توسعه ” در سال 90 شده و طرح های جدید خود را پس از انجام تحقیقات همه جانبه در بخش های مختلف ارائه می نماید .
حرکت در راستای مسیر استاندارد :
اصل کلی این شرکت ، بر روی سنجش فعالیت ها با معیارهای بین المللی ،اصولی و در راستای استانداردهای تعیین شده بنا نهاده شده است. این امر سبب می شود تا انجام کلیه مراحل مرتبط با کار ، در چهارچوب مشخص و صحیح صورت پذیرد. تمام واحد ها ازجمله فروش ، فنی و مهندسی، نصب و راه اندازی ، خدمات پس از فروش با معیارهای مرتبط تطبیق داده شده تا از روند صحیح کار اطمینان حاصل شود.
اصل مهم مشتری مداری :
داشتن اعتبار نزد مشتریان، سرمایه ای ارزنده ومهم است که از دست دادن آن مصداق عدم موفقیت می باشد به همین منظور ما تمامی توجه خود را معطوف به رضایت مشتریان نموده و از طریق واحد پشتیبانی ، خدمات پس از فروش و همچنین ضمانت محصولات سعی به جلب رضایت و اطمینان خاطر هر چه بیشتر شما مشتریان گرامی نموده ایم.نکته مهم و قابل توجه اینکه شرکت کامتل پیشرفت خود را در گرو دریافت انتقادات و پیشنهادات مشتریان خود دانسته و از طریق ارتباطات عمومی نظیر پست الکترونیک، سامانه ی پیام کوتاه و سیستم صدای مشتریان نظرات انها را جویا می شود.
سخن آخر:
شرکت کامتل به عنوان نماینده شرکت پاناسونیک از شما به خاطر خرید محصولات پاناسونیک تشکر و قدردانی می نماید و امیدوار است که بتواند خدماتی درخور این برند و محصولات خوب آن به شما مشتریان گرامی ارائه نماید.
لذا شرکت کامتل، با هدف ارتقاء وسایل ارتباطی موسسات و نهادها مختلف شروع به فعالت نموده و اکنون پس از سالها تجربه علمی و عملی در مراکز مختلف آماده همکاری در زمینه های مختلف سیستمهای تلفن و سانترال می باشد. همچنین این مجموعه آماده همکاری در زمینه ارائه مشاوره های مختلف در زمینه های مختلف سیستمهای تلفن و سانترال می باشد.شرکت کامتل به عنوان نماینده شرکت پاناسونیک از شما به خاطر خرید محصولات پاناسونیک تشکر و قدردانی می نماید و امیدوار است که بتواند خدماتی درخور این برند و محصولات خوب آن به شما مشتریان گرامی ارائه نماید.
ما همواره انتقادات و پیشنهادات شما مشتریان خوب را به عنوان چراغی روشن برای ادامه راه طولانی خود قرار داده ایم و از شما متمنی می باشیم که ما را از انتقادات و پیشنهادات خوب خود محروم نسازید.شرکت کامتل نمایندگی رسمی پاناسونیک در ایران، با اتکا به تجربه خود به منظور ارائه اطلاعات به روز و فنی در مورد خدمات سانترال پاناسونیک برای اولین بار در ایران اقدام به راه اندازی سایت مرجع تخصصی سانترال پاناسونیک نموده است.
منبع :مجموعه وبسایت های شرکت کامتل