سانترال همگام با تکنولوژی
امروزه بهرهگیری از سیستمهای نوین ارتباطی و امکانات بینظیر و نامحدود اینترنت باعث شده تا سرویسهای مخابراتی کمتر موردتوجه قرار گیرند. بهطور مثال وجود نرمافزارهای ارتباطی که بهراحتی بر روی گوشیهای هوشمند نصب میشوند و از طریق اینترنت مکالمه ویدئویی را به کاربران هدیه میکنند باعث شده تا کمتر کسی از سیستمهای ارتباطی مانند کارت تلفن و مکالمهای تلفنی عذابآور برای ارتباط با کشوری دیگر استفاده کند. این مثال کوچکی است از بهروزرسانی ارتباطات در یک زندگی و رفتار ارتباطی معمولی و اگر بخواهیم آن را به ارتباطات زیاد و حجم بالا آنها در شرکتها بیان میکنیم به موارد پیچیدهای برمیخوریم که در این تکنولوژی و فناوری بزرگترین و بهترین راهحل ممکن بهحساب میآید.
اما تابهحال به این موضوع فکر کردهاید که چگونه در ارتباطات روزانه خود و یا در محیط کار از این سیستمها استفاده کنیم؟
در هر مجموعه و شرکتی بسته به حجم کارها و تماسها و حتی حوزه فعالیت افراد میتوانند از تجهیزات گوناگونی استفاده کنند که میتوان به چند مورد بسیار کوتاه اشاره کرد
- متصل کردن و یکپارچهسازی داخلیهای چند دفتر مختلف برای کاهش هزینهها
- امکان استفاده از سرویسهای بهینه ارتباطی مانند سرویس voip
- امکان تعریف موبایل خود بهعنوان یک داخلی از خطوط سانترال برای دسترسی راحت
این سه مثال فوق ازجمله حداقلهای این دستگاهها بهحساب میآیند که خود دنیای بزرگی از ارتباطات بهحساب می ایند. لازم به ذکر است که استفاده از این قابلیتها در کلیه شرکتها و مجموعههای بزرگ احساس میشود
منبع :مجموعه وبسایت های شرکت کامتل