تاریخچه پاناسونیک
نمایندگی پاناسونیک در جهت کمک به اهداف کمپانی پاناسونیک راه اندازی شده است. شرکت پاناسونیک در سال ۱۹۱۸ توسط کونوسوکه ماتسوشیتا با نام ماتسوشیتا تاسیس شد. در طول سالهای متمادی فعالیت در صنایع الکترونیک و مخابرات، امروزه در ردیف شرکتهای بزرگ ژاپنی مانند سونی، هیتاچی، شارپ و توشیبا قرار گرفته است.
کونوسوکه ماتسوشیتا، مؤسس کمپانی پاناسونیک، فعالیت تجاری خویش را از بخش فروش شرکت هیتاچی آغاز کرد. وی با کسب تجربۀ مورد نیاز، اقدام به راهاندازی خط تولید ابزار برقی در سال ۱۹۱۸ کرد. در سالهای پس از جنگ جهانی دوم حوزۀ فعالیت خویش را با تولید قطعات الکتریکی، تجهیزات بیسیم، موتورهای الکتریکی، لامپهای رشتهای و لامپهای خلاء گسترش داد.در حال حاضر شرکت پاناسونیک با خرید و ادغام برندها و شرکتهای خوشنام دیگر نظیر ناسیونال، سانیو و تکنیس به تولید محصولات متعددی در حوزه الکترونیک میپردازد؛ نمایندگی پاناسونیک تعمیر و ترمیم تمامی این محصولات را به صورت تخصصی و حرفه ای انجام می دهد.
شرکت کامتل،نماینده رسمی پاناسونیک در ایران
سالیان زیادی است که در زمینه ارائه محصولات متنوع شرکت پاناسونیک در بخش های مخابراتی آن، مشغول به فعالیت می باشد. ارائه انواع تلفن ها، در قالب های گوناگون بی سیم و رومیزی و با تنوع بسیار زیاد، ارائه انواع دستگاه های فکس و همچنین سیستم های اداری سانترال مشغول به فعالیت می باشد.
شرکت کامتل در سال ۱۳۸۲با شماره ثبت ۲۹۵۹۷۴از اداره ثبت شرکتها و مالکیتهای صنعتی، فعالیت خود را به عنوان نماینده فروش و نصب محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران آغاز نمود. این شرکت با بهره گیری از نیروهای مجرب و دوره دیده در مدت کوتاهی توانسته جایگاه خوبی را در بین سایر نمایندگیهای پاناسونیک کسب نماید. تخصص ما نصب و راه اندازی انواع مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف می باشد و همواره سعی نموده ایم همچون شرکت پاناسونیک در بین رقبای تجاری خود پیشرو باشیم و خداوند را شاکریم که در این راه همواره موفق بوده و هستیم.
این مجموعه(شرکت کامتل) با بیش از ۱۲ سال سابقه فعالیت در زمینه فروش و نصب محصولات ارتباطی به عنوان نمایندگی پاناسونیک و با تبیین اهداف خود در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات خود تلاش میکند. برای درک مناسب اهداف ما و همگرا شدن نظرات و دیدگاهها، ابتدا لازم است به تعریفی از استراتژی سایت اشاره کرد.
حرکت در مسیر استاندارد
اصل کلی شرکت پاناسونیک ، بر روی سنجش فعالیت ها با معیارهای بین المللی ،اصولی و در راستای استانداردهای تعیین شده بنا نهاده شده است. این امر سبب می شود تا انجام کلیه مراحل مرتبط با کار ، در چهارچوب مشخص و صحیح صورت پذیرد. تمام واحد ها ازجمله فروش ، فنی و مهندسی، نصب و راه اندازی ، خدمات پس از فروش با معیارهای مرتبط تطبیق داده شده تا از روند صحیح کار اطمینان حاصل شود.
پاناسونیک با هدف ارتقاء وسایل ارتباطی موسسات و نهادها مختلف شروع به فعالیت نموده و اکنون پس از سالها تجربه علمی و عملی در مراکز مختلف آماده همکاری و ارائه مشاوره در زمینه های سیستمهای تلفن بی سیم و رومیزی پاناسونیک با تنوع بسیار زیاد، انواع دستگاه های فکس و همچنین سیستم های اداری سانترال می باشد.
منبع :مجموعه وبسایت های شرکت کامتل