اندکی بیش درباره خرید تلفن سانترال
مرکزهای سانترال وظیفه مدیریت تماس های ورودی و خروجی را در یک سازمان بر عهده دارد، سیستم کاملا هوشمند که با دریافت خطوط مخابراتی به صورت لینک ورودی و تحویل خط داخلی به صورت لینک خروجی همواره یکی از مهمترین و واجب ترین سیستم ها در یک شرکت، سازمان یا موسسه است، سانترال پاناسونیک یکی از برند های پرقدرت و شناخته شده در دنیا و کشور های پیشرفته صنعتی میباشد.
سیستم های تلفن سانترال به دستگاهی گفته میشود که در شرکت، سازمان و یا موسسه نصب و راه اندازی، برنامه ریزی و مدیریت میشوند، که با تخصیص خطوط شهری مخابراتی به هر تلفن سانترال که از دستگاه مرکز تلفن گرفته شده است به ایجاد یک شبکه خصوصی و راه کاری برای ارتباط بهتری برای پرسنل، مدیران و اعضای یک شرکت فراهم میکند.تلفن سانترال به تلفن هایی گفته میشود که میتواند چند خط شهری و داخلی را با یک عدد تلفن رومیزی کنترل کرد.
اندکی بیش درباره خرید تلفن سانترال
اگر شما 20 خط شهری داشته باشید در حالت عادی احتیاج به 20 عدد تلفن دارید که نمی توان همه آنها را روی میز قرار داد برای رفع این مشکل احتیاج به تلفن های سانترال است که مشکل ما را حل کند.
ازجمله مزایای آن بایدذکر کرد:
ارتباط داخلی با دیگر اتاق های داخل سازمان است بدون هزینه تلفن
میتوانید همزمان چند نفر را پشت خط نگهدارید یا اینکه هر خطی به اپراتور وصل شود و اپراتور انتقال بدهد به مسئول مرتبط برای پاسخ گویی
به منشی اتوماتیک اشاره کرد که هر شخصی وقتی تماس میگیرد با شرکت پیغام برای آن پخش میشود مثل واحد فروش عدد یک واحد حسابداری عدد دو و غیره ……
کنترل هر داخلی میباشد که میشود از تماس کارکنان شرکت به بیرون جلوگیری شود برای کنترل هزینه تلفن.
دارای بیش از 400 کد میباشد که میتوانیم به هر حالتی که خواستیم دستگاه را تنظیم کنیم .
منبع :مجموعه وبسایت های شرکت کامتل