تاریخچه پاناسونیک
نمایندگی پاناسونیک در جهت کمک به اهداف کمپانی پاناسونیک راه اندازی شده است. شرکت پاناسونیک در سال ۱۹۱۸ توسط کونوسوکه ماتسوشیتا با نام ماتسوشیتا تاسیس شد. در طول سالهای متمادی فعالیت در صنایع الکترونیک و مخابرات، امروزه در ردیف شرکتهای بزرگ ژاپنی مانند سونی، هیتاچی، شارپ و توشیبا قرار گرفته است. کونوسوکه ماتسوشیتا، مؤسس کمپانی پاناسونیک، فعالیت تجاری خویش را از بخش فروش شرکت هیتاچی آغاز کرد. وی با کسب تجربۀ مورد نیاز، اقدام به راهاندازی خط تولید ابزار برقی در سال ۱۹۱۸ کرد. در سالهای پس از جنگ جهانی دوم حوزۀ فعالیت خویش را با تولید قطعات الکتریکی، تجهیزات بیسیم، موتورهای الکتریکی، لامپهای رشتهای و لامپهای خلاء گسترش داد.
نمایندگی پاناسونیک با تکیه بر الطاف الهی و همچنین با بهره گیری از برترین مهندسین و متخصصین کشور، توانسته است در طول سالهای اخیر بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه فروش و خدمات پس از آن به مشتریان خود عرضه دارد. چیرهدستی کارشناسان این مجموعه در کنار بهرهمندی از بهروزترین امکانات تعمیر و ابزارآلات ترمیم، زمینهای فراهم کرده تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدمات ارائه شده در نمایندگی پاناسونیک گردد.
نمایندگی پاناسونیک در سوهانک
سرعت، دقت واحترام به حقوق مشتریان، مهم ترین ارکان نمایندگی پاهستند. کادر فنی و کارکنان این مرکز اصل احترام به ارباب رجوع را همواره مدنظر قرار داده اند. کادر پشتیبانی نمایندگی پاناسونیک، با صبر و حوصله به تمامی پرسش های شما پاسخ گفته و راهنمایی های لازم در اختیارمشتریان گرامی قرار خواهند داد.نمایندگی پاناسونیک ، اصل مشتری مداری را سرلوحه ی خدمات خود قرار داده است. این مرکز تمامی تلاش خود را جهت نهادینه کردن مفهوم مشتری مداری بین کارکنان خود به کار بسته است. در سالهای اخیر تمامی شرکت ها و سازمان ها، به اهمیت رضایت مشتری پیبردهاند. مشتری مداری، گرایش بدست آوردن اطلاعات در مورد مشتری و استفاده از آن در تدوین استراتژی به منظور برآورد ساختن این نیازها است.
شعار پاناسونیک،پاناسونیک به ساختن زندگی بهترو دنیای بهتروبطور مداوم کمک به تکامل جامعه وشادی مردم درسراسرجهان متعهدشده است.
شرکت کامتل،نماینده رسمی پاناسونیک در ایران
سالیان زیادی است که در زمینه ارائه محصولات متنوع شرکت پاناسونیک در بخش های مخابراتی آن، مشغول به فعالیت می باشد. ارائه انواع تلفن ها، در قالب های گوناگون بی سیم و رومیزی و با تنوع بسیار زیاد، ارائه انواع دستگاه های فکس و همچنین سیستم های اداری سانترال مشغول به فعالیت می باشد.
شرکت کامتل در سال ۱۳۸۲با شماره ثبت ۲۹۵۹۷۴از اداره ثبت شرکتها و مالکیتهای صنعتی، فعالیت خود را به عنوان نماینده فروش و نصب محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران آغاز نمود. این شرکت با بهره گیری از نیروهای مجرب و دوره دیده در مدت کوتاهی توانسته جایگاه خوبی را در بین سایر نمایندگیهای پاناسونیک کسب نماید.
تخصص ما نصب و راه اندازی انواع مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف می باشد و همواره سعی نموده ایم همچون شرکت پاناسونیک در بین رقبای تجاری خود پیشرو باشیم و خداوند را شاکریم که در این راه همواره موفق بوده و هستیم.اصل کلی شرکت پاناسونیک ، بر روی سنجش فعالیت ها با معیارهای بین المللی ،اصولی و در راستای استانداردهای تعیین شده بنا نهاده شده است. این امر سبب می شود تا انجام کلیه مراحل مرتبط با کار ، در چهارچوب مشخص و صحیح صورت پذیرد. تمام واحد ها ازجمله فروش ، فنی و مهندسی، نصب و راه اندازی ، خدمات پس از فروش با معیارهای مرتبط تطبیق داده شده تا از روند صحیح کار اطمینان حاصل شود.
سخن آخر:
شرکت کامتل به عنوان نماینده شرکت پاناسونیک از شما به خاطر خرید محصولات پاناسونیک تشکر و قدردانی می نماید و امیدوار است که بتواند خدماتی درخور این برند و محصولات خوب آن به شما مشتریان گرامی ارائه نماید.لذا شرکت کامتلصدر، با هدف ارتقاء وسایل ارتباطی موسسات و نهادها مختلف شروع به فعالت نموده و اکنون پس از سالها تجربه علمی و عملی در مراکز مختلف آماده همکاری در زمینه های مختلف سیستمهای تلفن و سانترال می باشد.
همچنین این مجموعه آماده همکاری در زمینه ارائه مشاوره های مختلف در زمینه های مختلف سیستمهای تلفن و سانترال می باشد.پاناسونیک با هدف ارتقاء وسایل ارتباطی موسسات و نهادها مختلف شروع به فعالیت نموده و اکنون پس از سالها تجربه علمی و عملی در مراکز مختلف آماده همکاری و ارائه مشاوره در زمینه های سیستمهای تلفن بی سیم و رومیزی پاناسونیک با تنوع بسیار زیاد، انواع دستگاه های فکس و همچنین سیستم های اداری سانترال می باشد.
منبع :مجموعه وبسایت های شرکت کامتل