تاریخچه پاناسونیک
نمایندگی پاناسونیک در جهت کمک به اهداف کمپانی پاناسونیک راه اندازی شده است. شرکت پاناسونیک در سال ۱۹۱۸ توسط کونوسوکه ماتسوشیتا با نام ماتسوشیتا تاسیس شد. در طول سالهای متمادی فعالیت در صنایع الکترونیک و مخابرات، امروزه در ردیف شرکتهای بزرگ ژاپنی مانند سونی، هیتاچی، شارپ و توشیبا قرار گرفته است. کونوسوکه ماتسوشیتا، مؤسس کمپانی پاناسونیک، فعالیت تجاری خویش را از بخش فروش شرکت هیتاچی آغاز کرد.
محصولات مخابراتی پاناسونیک به خصوص تلفن پاناسونیک، یکی از برند های جذاب می باشد که مورد مقبولیت عمومی قرار گرفته است. این برند و محصولات آن با کیفیت های متفاوت ، قابلیت های مدرن و کارآیی بالا نسبت به برند های دیگر برتری دارد
.شرکت کامتل،نماینده رسمی پاناسونیک در ایران
سالیان زیادی است که در زمینه ارائه محصولات متنوع شرکت پاناسونیک در بخش های مخابراتی آن، مشغول به فعالیت می باشد. ارائه انواع تلفن ها، در قالب های گوناگون بی سیم و رومیزی و با تنوع بسیار زیاد، ارائه انواع دستگاه های فکس و همچنین سیستم های اداری سانترال مشغول به فعالیت می باشد.
اصل کلی شرکت کامتل پاناسونیک ، بر روی سنجش فعالیت ها با معیارهای بین المللی ،اصولی و در راستای استانداردهای تعیین شده بنا نهاده شده است. این امر سبب می شود تا انجام کلیه مراحل مرتبط با کار ، در چهارچوب مشخص و صحیح صورت پذیرد. تمام واحد ها ازجمله فروش ، فنی و مهندسی، نصب و راه اندازی ، خدمات پس از فروش با معیارهای مرتبط تطبیق داده شده تا از روند صحیح کار اطمینان حاصل شود.
نمایندگی رسمی پاناسونیک در شهرستان نطنز
شرکت کامتل در سال ۱۳۸۲با شماره ثبت ۲۹۵۹۷۴از اداره ثبت شرکتها و مالکیتهای صنعتی، فعالیت خود را به عنوان نماینده فروش و نصب محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران آغاز نمود. این شرکت با بهره گیری از نیروهای مجرب و دوره دیده در مدت کوتاهی توانسته جایگاه خوبی را در بین سایر نمایندگیهای پاناسونیک کسب نماید. تخصص ما نصب و راه اندازی انواع مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف می باشد و همواره سعی نموده ایم همچون شرکت پاناسونیک در بین رقبای تجاری خود پیشرو باشیم و خداوند را شاکریم که در این راه همواره موفق بوده و هستیم.
این مجموعه(شرکت کامتل) با بیش از ۱۲ سال سابقه فعالیت در زمینه فروش و نصب محصولات ارتباطی به عنوان نمایندگی پاناسونیک و با تبیین اهداف خود در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات خود تلاش میکند. برای درک مناسب اهداف ما و همگرا شدن نظرات و دیدگاهها، ابتدا لازم است به تعریفی از استراتژی سایت اشاره کرد.
به منظور بهره گیری هر چه بیشتر و برداشتن گامهای عملی در راستای ارائه راهکار برای آسان نمودن ارتباطات در ایران،این سایت پایه گذاری شد و با عنایت به اهمیت روزافزون محصولات ارتباطی و نقش بسیار مؤثر آن در حل معضلات و چالشهای موجود و در راستای تامین نیازهای جامعه از این بازار جدید، جایگاه این پایگاه اطلاع رسانی فارسی در راستای توسعه ارتباطات در کشور و رقابت با بازار بزرگ جهانی و مشتریان بالقوه کالاهای ارتباطی و خدمات ایرانیان در سرتاسر دنیا این کنسرسیوم با محوریت این مجموعه،به عنوان نمایندگی پاناسونیک شکل گرفت.
داشتن اعتبار نزد مشتریان، سرمایه ای ارزنده ومهم است که از دست دادن آن مصداق عدم موفقیت می باشد به همین منظور ما تمامی توجه خود را معطوف به رضایت مشتریان نموده و از طریق واحد پشتیبانی ، خدمات پس از فروش و همچنین ضمانت محصولات سعی به جلب رضایت و اطمینان خاطر هر چه بیشتر شما مشتریان گرامی نموده ایم.نکته مهم و قابل توجه اینکه شرکت کامتل پیشرفت خود را در گرو دریافت انتقادات و پیشنهادات مشتریان خود دانسته و از طریق ارتباطات عمومی نظیر پست الکترونیک، سامانه ی پیام کوتاه و سیستم صدای مشتریان نظرات انها را جویا می شود.
شرکت کامتل به عنوان نماینده شرکت پاناسونیک از شما به خاطر خرید محصولات پاناسونیک تشکر و قدردانی می نماید و امیدوار است که بتواند خدماتی درخور این برند و محصولات خوب آن به شما مشتریان گرامی ارائه نماید.ما همواره انتقادات و پیشنهادات شما مشتریان خوب را به عنوان چراغی روشن برای ادامه راه طولانی خود قرار داده ایم و از شما متمنی می باشیم که ما را از انتقادات و پیشنهادات خوب خود محروم نسازید.شرکت کامتل نمایندگی رسمی پاناسونیک در ایران، با اتکا به تجربه خود به منظور ارائه اطلاعات به روز و فنی در مورد خدمات سانترال پاناسونیک برای اولین بار در ایران اقدام به راه اندازی سایت مرجع تخصصی سانترال پاناسونیک نموده است.
منبع :مجموعه وبسایت های شرکت کامتل