سانترال جدید چند منظوره و هوشمند پاناسونیک
دستگاه سانترال هوشمند KX-NS500 پاناسونیک یک راه حل مقرون به صرفه برای ایجاد ارتباطات تحت شبکه و کابلی برای شرکتهای کوچک و متوسطی است که به دنبال قابلیت انعطاف پذیری در ظرفیت و امکانات بر اساس نیازشان میباشند.
این دستگاه با برخورداری از امکانات جدید و پیشرفته ،دارای ظرفیت اولیه ۶ خط شهری و ۱۸ خط داخلی میباشد.این ظرفیت را میتوان با اضافه کردن یونیت تا ۲۸۸ خط داخلی رساند.این به معنی, پوشش کامل ظرفیت دستگاه های TDA100D/TDE100/NCP و تا حد زیادی TDE200 میباشد.
KX-NS500 یک سیستم یکپارچه ارتباطی است که امکانات گسترده IP همچون ارتباط موبایل،یک پارچگی صندوق صوتی و ایمیل ،چت،اطلاعات حضور و فعالیت کاربران و تماسها،دست رسی از راه دور و… ،بهره میبرد .
کاهش هزینه ها در اولویت اول واصلی
♦کاهش هزینه با به کارگیری یک سیستم چند منظوره
سانترال NS500 با به کار گیری مزایای یک سیستم چند منظوره در کاهش هزینه های کسب و کار کمک میکند و باعث تسریع در بازگشت سرمایه میشود.
◊ کاهش هزینه های ارتباطی
ظرفیت های IP موجود در سانترال تحت شبکه KX-NS500 این امکان را برای شما فراهم میکند تا بر اساس نیازهای خود ترکیبی از خطوط IP و کابلی داشته باشید.این ویژگی باعث انعطاف پذیری و کاهش هزینه ها خواهد شد.
◊ کاهش هزینه های شبکه
با اتصال یونیت های دستگاه سانترال KX-NS500 در دفاتر مختلف و در بستر شبکه ،شما میتوانید یک ساختار شبکه با ادغام صدا و اطلاعات داشته باشید.این عملکرد امکان ارتباط داخلی های یک مرکز را با مرکز دیگر در بستر شبکه فراهم خواهد ساخت و طبعا باعث کاهش هزینه های جاری میشود.
◊ کاهش هزینه های مربوط به سرمایه اولیه کسب و کار
دستگاه KX-NS500 میتواند امکان به کارگیری تلفن های تحت شبکه را به عنوان داخلی های مرکز اصلی در شعب و دفاتر فرعی فراهم کند.این امر بدون نیاز به تهیه و نصب سخت افزار و یا روتر خاصی در شعب صورت خواهد گرفت.به عبارت دیگر با روی آوردن به شبکه هزینه ای سخت افزاری کاهش خواهد یافت .
◊ کاهش هزینه های جاری
با استفاده از تلفن های تحت شبکه به عنوان داخلی ،دیگر نیازی به تعویض تنظیمات مربوط به داخلی ها به هنگام تغییر در چینش داخلی های شرکت، نیست.دراین موارد کافیست به سادگی تلفن را به همراه خود به محل جدید ببرید و به شبکه وصل کنید.
◊ استفاده از منابع موجود
شما میتوانید از تلفنهای آنالوگ و دیجیتال قبلی خود در سانترال جدید بهره برداری کنید.این شامل تمام مدلهای قدیمی نیز خواهد.و این به معنی هدر ندادن منابع موجود و کاهش هزینه ها خواهد بود.
استفاده از روش های گوناگون جهت ارتقاءمیزان رضایت مندی مشتری
♦ کمک به افزایش پاسخ گویی به مشتری
افزایش سطح رضایت مندی و پاسخ گویی به مشتری یک اصل در موفقیت کسب و کار است.
سانترال KX-NS500 با فراهم کردن امکانات پاسخگویی قدرتمند به مشتری سطح اعتماد و ر ضایت مندی را به ارمغان می آورد.
◊ طراحی شده بر اساس سیستم تلفن گویا و سرپرستی خودکار
دستگاه KX-NS500 بر اساس یک قابلیت استاندارد میتواند مشتری را به کاربر مناسب و یا اپراتور مورد نظر وصل کند.این امر بر اساس یک راهنمای صوتی چند مرحله ای صورت خواهد گرفت.بر اساس این کارایی امکان گذاشتن پیغام به کاربر مورد نظر در صورت عدم حضور هم وجود خواهد داشت.
افزایش کارایی با تعریف مفهوم جدیدی از ارتباطات
♦ داخلی های هوشمند خارج از دفتر
در دنیای رقابتی کسب کار امروزی نیاز است تا ارتباط بین مشتری و کارمندان در همه جا و همه وقت برقرار شود.و با توجه به قابلیت اتصال سانترال KX-NS500 به شبکه (اینترنت یا اینترانت) میتوانید از تلفن های تحت شبکه (IP PHONE) برای برقراری هر چه بیشتر و راحتر این ارتباط استفاده کرد.
◊ راه اندازی داخلی خارج از دفتر (داخلی های راه دور)
اگر شما دست رسی به شبکه اینترنت یا اینترانت دارید سانترال KX-NS500 این امکان را فراهم میکند که تلفن های تحت شبکه خارج از محدوده دفتر ،مثلا در خانه و یا شعب به راحتی راه اندازی کنید.این ارتباط میتواند توسط تلفن های همراه هوشمند و نرم افزار های کامپیوتری هم برقرار شود.ضمنا شما میتوانید امکان برقراری یک تماس تصویری (H.263-H264) را هم داشته باشید.این در حالی است که شما برای راه اندازی تلفن های تحت شبکه برای سانترال NS500 نیاز به روتر و یا تجهیزات جانبی خاصی در خارج از دفتر نخواهید داشت.(سانترال KX-NS500 قابلیت پشتیبانی از تلفنهای IP سری NT و UT پاناسونیک و تمام SIP PHONE های استاندارد را خواهد داشت)
◊ استفاده از تلفن های همراه هوشمند به عنوان داخلی
شما میتوانید از نرم افزار های مخصوص تلفن های هوشمند IOS و اندروید برای راه اندازی داخلی سانترال NS500 ،روی موبایل خود استفاده کنید.این بدان معنیست که شما تا زمانی که تحت پوشش شبکه WIFI/3G/4G/LTE هستید میتواند به تماسهای خود پاسخ دهید و هیچ تماسی را حتی خارج از دفتر و محل کار از دست نمیدهید.
عملکرد تعریف یک شماره داخلی
در این عملکرد شما میتوانید تلفن های رومیزی و نرم افزاری تحت شبکه خود را با یک شماره داخلی جفت کنید. حالا مشتری میتواند به کاربر مورد نظر خود با یک شماره داخلی وصل شود و این کاربر چه در داخل دفتر باشد و چه در خارج از دفتر میتواند با توجه به موقعیت خود توسط تلفن روی میزش و یا تلفن همراهش به تماس پاسخ دهد.با این شرایط شما نگرانی از دست دادن تماس های داخلی خود را حتی هنگام ترک میزتان نخواهید داشت.
استفاده از متود های مختلف برای افزایش کارایی
به نظر میرسد استفاده از متودهای قابل انعطاف و مختلف ارتباطی جز لاینفک کسب و کارهای امروزی میباشد.راه کار دستیار ارتباطی (Communication Assistant-CA) که توسط پاناسونیک برای این دستگاه در نظر گرفته شده امکان برآورده کردن نیازهای متنوع و خاص شما را خواهد داشت.
منبع :مجموعه وبسایت های شرکت کامتل