پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک در شهرستان شیرگاه

نمایندگی پاناسونیک در شهرستان شیرگاه

درباره نمایندگی پاناسونیک

شرکت کامتل در سال ۱۳۸۲با شماره ثبت ۲۹۵۹۷۴از اداره ثبت شرکتها و مالکیتهای صنعتی، فعالیت خود را به عنوان نماینده فروش و نصب محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران آغاز نمود. این شرکت با بهره گیری از نیروهای مجرب و دوره دیده در مدت کوتاهی توانسته جایگاه خوبی را در بین سایر نمایندگیهای پاناسونیک کسب نماید. تخصص ما نصب و راه اندازی انواع مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف می باشد و همواره سعی نموده ایم همچون شرکت پاناسونیک در بین رقبای تجاری خود پیشرو باشیم و خداوند را شاکریم که در این راه همواره موفق بوده و هستیم.

این مجموعه(شرکت کامتل) با بیش از ۱۲ سال سابقه فعالیت در زمینه فروش و نصب محصولات ارتباطی به عنوان نمایندگی پاناسونیک و با تبیین اهداف خود در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات خود تلاش می‌کند. برای درک مناسب اهداف ما و همگرا شدن نظرات و دیدگاه‌ها، ابتدا لازم است به تعریفی از استراتژی سایت اشاره کرد.

 

به منظور بهره گیری هر چه بیشتر و برداشتن گام‌های عملی در راستای ارائه راهکار برای آسان نمودن ارتباطات در ایران،این  سایت پایه گذاری شد و با عنایت به اهمیت روزافزون محصولات ارتباطی و نقش بسیار مؤثر آن در حل معضلات و چالش‌های موجود و در راستای تامین نیازهای جامعه از این بازار جدید، جایگاه این پایگاه اطلاع رسانی فارسی در راستای توسعه ارتباطات در کشور و رقابت با بازار بزرگ جهانی و مشتریان بالقوه کالاهای ارتباطی  و خدمات ایرانیان در سرتاسر دنیا این کنسرسیوم با محوریت این مجموعه،به عنوان نمایندگی پاناسونیک شکل گرفت.

نمایندگی پاناسونیک در شهرستان شیرگاه

 

نمایندگی پاناسونیک ، اصل مشتری مداری را سرلوحه ی خدمات خود قرار داده است. این مرکز تمامی تلاش خود را جهت نهادینه کردن مفهوم مشتری مداری بین کارکنان خود به کار بسته است. در سال‌های اخیر تمامی شرکت ها و سازمان ها، به اهمیت رضایت مشتری پی‌برده‌اند. مشتری مداری، گرایش بدست آوردن اطلاعات در مورد مشتری و استفاده از آن در تدوین استراتژی به منظور برآورد ساختن این نیازها است.اجرای این استراتژی از طریق پاسخگویی مثبت به خواسته‌ها و نیازهای مشتریان اهمیت بسیاری دارد. مدیریت نمایندگی پاناسونیک معتقد است کارکنان باید فلسفه خدمت به مشتری را به طور دائم تقویت کرده و برای بهبود مستمر آن کوشش کنند. نمایندگی پاناسونیک، به دلیل تعهدی که در برآورده کردن نیاز مشتریان دارد، در ارائه ی خدمات به مشتریان همواره موفق بوده است.

بدین طریق است که سازمان می‌تواند مشتریان خود را حفظ کند. عذر خواهی از مشتری ناراضی و پاسخگویی به انتقادات آن ها، راه اصلی عبور از بسیاری از بحران‌ها و حلال بسیاری از مشکلات و نارضایتی‌ها است. کارکنان و کادر فنی نمایندگی پاناسونیک، همواره  این اصل مهم را در نظر داشته اند. تعهد به ارایه ی خدمات مطلوب ، فضا و تجهیزات استاندارد و مناسب به همراه کارشناسان متعهد و مجرب، از ارزشهای  اصلی نمایندگی پاناسونیک بوده واین مرکز به صورت ویژه به آن توجه داشته است.

 

شرکت کامتل به عنوان نماینده شرکت پاناسونیک از شما به خاطر خرید محصولات پاناسونیک تشکر و قدردانی می نماید و امیدوار است که بتواند خدماتی درخور این برند و محصولات خوب آن به شما مشتریان گرامی ارائه نماید.ما همواره انتقادات و پیشنهادات شما مشتریان خوب را به عنوان چراغی روشن برای ادامه راه طولانی خود قرار داده ایم و از شما متمنی می باشیم که ما را از انتقادات و پیشنهادات خوب خود محروم نسازید.شرکت کامتل نمایندگی رسمی پاناسونیک در ایران، با اتکا به تجربه خود به منظور ارائه اطلاعات به روز و فنی در مورد خدمات سانترال پاناسونیک برای اولین بار در ایران اقدام به راه اندازی سایت مرجع تخصصی سانترال پاناسونیک نموده است.

 

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت کامتل