همانگونه که مستحضرید با گسترش صنعت IT و ورود آن به حوزه مخابرات (ICT) از جمله مراکز سانترال پاناسونیک و نیز با بهره گیری روز افزون تلفن اینترنتی (VOIP) در ارتباطات شهری و بین شهری، فقدان دانش لازم در زمینه IT و VOIP به خوبی در بین تکنسین های آموزش تلفن سانترال
از جمله پاناسونیک مشهود است. از سوی دیگر ورود مراکز جدید همواره دغدغه لزوم آموزش
را در بین همکاران ایجاد نموده و متاسفانه آموزش های در حد انتظاری از سوی شرکت پاناسونیک
به همکاران و کاربران مراکز تلفن سانترال پاناسونیک داده نشده است. از سوی دیگر بعضا
تکنسین های مخابراتی به سبب شاخه کاری خود
فاقد دانش لازم درزمینه شبکه بوده و تکنسین ها و مهندسانی نیز که از علم بالایی در
حوزه شبکه برخوردار می باشند فاقد دانش لازم مخابراتی هستند. لذا فقدان مرکزی که به
صورت اختصاصی، به آموزش مفاهیم مخابراتی به صورت اعم و آموزش، راه اندازی و برنامه
ریزی مراکز تلفن سانترال پاناسونیک به صورت اخص مشغول باشد، به خوبی مشهود است .
تاریخچه واحد آموزش شرکت کامتل
واحد آموزش شرکت فنی مهندسی کامتل، نمایندگی
رسمی پاناسونیک در ایران، از سال ۱۳۹۰ با بهره گیری از مدرسین مجرب و بنام که
از تجربه کافی در زمینه مراکز تلفن سانترال و شبکه برخوردار هستند، اقدام به تشکیل
کلاس های آموزش و برنامه ریزی مراکز تلفن سانترال پاناسونیک و مراکز تلفن سانترال نرم
افزاری (استریکس، آوایا و..) با هزینه و کیفیتی
مطلوب نمود و در مدت کوتاهی توانست با برگزاری ده ها دوره کلاس های گروهی و خصوصی تجربه
خوبی در این زمینه کسب نماید.لذا این شرکت مفتخر میباشد از سال ۱۳۹۰ تا انتهای سال ۱۳۹۴ با برگزاری بیش از ۶۰ دوره آموزشی به بیش از ۸۵۰ نفر از متقاضیان
در این راه یاری رساند. امید است در این راه نیز بتوانیم همچون دیگر گام های شرکت ایده
آل گستر در زمینه آموزش، فروش و خدمات پس از فروش شرکت پاناسونیک موفق و سرآمد باشیم.
انشاالله
برخی از خدمات واحد آموزش شرکت کامتل
• پاسخگویی به نیازهای نرم افزاری هنرجویان به صورت الکترونیکی و از طریق
وب سایت
• پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات هنرجویان گرامی از طریق وب سایت به صورت
آنلاین و ارسال تیکت
• اهدای مدرک معتبر پس از طی دوره آموزشی
• برگزاری کلاس ها در محیطی کاملا آموزشی در روزهای پایانی هفته
• امکان برگزاری کلاس ها به صورت گروهی و خصوصی
• امکان برگزاری کلاس های گروهی مورد نیاز ارگان ها و موسسات دولتی و خصوصی
نحوه برگزاری کلاس آموزشی سانترال پاناسونیکPanasonic
محیط آموزشی کلاس های نصب سانترال کاملا عملی می باشد و روال آموزش سانترال بدین صورت است که تمامی اجزای دستگاه سانترال پاناسونیک از اجزای و بوردهای داخلی دستگاه سانترال پاناسونیک Panasonic تا خطوط تلفن شهری و … برای نصب و راه اندازی عملی کامل دستگاه سانترال و برقراری یک مرکز تلفن داخلی آماده می باشد و کارشناس آموزش مرحله به مرحله کار را بصورت عملی آموزش می دهد و در هر مرحله از کلاس ، کارآموزان بصورت تک به تک و یا بصورت دو تایی همان مرحله را بصورت عملی روی دستگاه سانترال و همچنین کامپیوتر انجام می دهند و در هر مرحله نیز تستهای عملی و تئوری بین کلاسی نیز از کار اموزان به عمل می آید تا هر کار آموز بطور کامل کلیه مراحل نصب سانترال و تلفن مرکزی پاناسونیک را انجام داده و کار نصب دستگاه و همچنین تنظیمات مختلف مثل منشی و ضبط و انتقال مکالمه و… را بخوبی فرا بگیرد که این خود باعث می شود کارآموز بعد از گذراندن دوره بتواند کار نصب سانترال را براحتی و با اعتماد به نفس بالا در بازار کار انجام دهد و مستقیما وارد بازار کار شود و پشتیبانی نامحدود شرکت را نیز دارا می باشد.
“بعد از گذراندن این کلاس شما یک نصاب حرفه ای سانترال) خواهید شد که میتوانید کار خود را بصورت حرفه ای آغاز کنید”.