ارائه خدمات مرتبط با پاناسونیک به مشتریان از راه دور
شرکت کامتل، با بهره گیری از نیروهای مجرب و دوره دیده در مدت کوتاهی توانسته جایگاه خوبی را در بین سایر نمایندگیهای پاناسونیک کسب نماید. تخصص ما نصب و راه اندازی انواع مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف می باشد و همواره سعی نموده ایم همچون شرکت پاناسونیک در بین رقبای تجاری خود پیشرو باشیم و خداوند را شاکریم که در این راه همواره موفق بوده و هستیم.شرکت کامتل به عنوان نماینده شرکت پاناسونیک از شما به خاطر خرید محصولات پاناسونیک تشکر و قدردانی می نماید و امیدوار است که بتواند خدماتی درخور این برند و محصولات خوب آن به شما مشتریان گرامی ارائه نماید.
یکی از خدماتی که گروه فنی-مهندسی شرکت کامتل به مشتریان ارجمند خود ارائه می دهد ،ریموت (هدایت از راه دور)جهت برنامه ریزی دستگاه سانترال وکد نویسی می باشد.کارشناسان این شرکت جهت مشتریانی که در شهرستان هستند ویا به هر دلیلی امکان اعزام کارشناس به محل آنها وجود ندارد،می توانند از طریق نرم افزار TEAM VIEWER نرم افزار سانترال را بر روی سیستم آنها نصب واقدام به برنامه ریزی آن لاین نمایند.
شایان ذکر است که مشتریانی که امکان خرید سانترال در شهر خود وجود ندارند،خدمات از 2 طریق انجام می شود.
1-برنامه ریزی وکد نویسی دستگاه سانترال در شرکت کامتل وارسال دستگاه ها به محل مشتری:در این روش کلیه برنامه ریزی های لازم جهت تنظیمات سانترال توسط کارشناسان شرکت طبق درخواست مشتری انجام ،متن اپراتور گویا ضبط ،دستگاه کاملا برنامه ریزی شده وآماده استفاده می باشدوانجام مراحل بعد از جمله کابل کشی های لازم بر عهده خود مشتری خواهد بود،البته کارشناسان شرکت در زمینه مشاوره تلفنی به مشتریان وراهنمایی های لازم در جهت انجام تنظیمات آماده همکاری خواهند شد ونهایتا در صورت بروز مشکل برنامه ریزی از طریق ریموت مشکل را برطرف می سازند.
2-اعزام کارشناسان شرکت کامتل به شهرستان های مورد نظر،در این روش هزینه ایاب وذهاب کارشناسان از مشتری دریافت وکلیه خدمات شامل نصب ،برنامه ریزی،راه اندازی خط،کابل کشی،داکت کشی،و…در محل مشتری انجام می شود.
منبع :مجموعه وبسایت های شرکت کامتل