سانترال

نصب سانترال پاناسونیک در شرکت کامتل

نصب سانترال پاناسونیک در شرکت کامتل

 

تلفن سانترال یکی از پرکاربرد ترین ابزار ارتباطی برای سازمانهای کوچک و بزرگ می باشد با استفاده از سانترال می توان یک شبکه مخابراتی داخلی داشت که تمام تماس های داخلی های یک سازمان با هم به صورت رایگان انجام می شود علاوه بر این تمامی داخلی هایی که مرکز سانترال متصل هستند می توانند از تعداد محدودی خطوط شهری استفاده کنند و دیگر برای هر داخلی نیاز به خط مجزا و سیم کشی مجزا نمی باشد تلفن های سانترال دارای قابلیت برنامه ریزی بسیار منعطف و بالایی هستند که کاربران خود را در سراسر دنیا قانع به استفاده از این سیستم می کنند.

سری پر ظرفیت از مراکز سانترال قابلیت وصل شدن تعداد بیشتری خطوط شهری و داخلی را دارند آموزش این نوع سانترال نیاز به تخصص کافی در این زمینه دارد آموزشگاه پایتخت با بکار گیری اساتیدی که در پروژه های اجرایی زیادی حضور داشته اند این سری از آموزشها را با بالاترین و کاربردی ترین کیفیت برگزار می کند همچنین آموزشگاه پایتخت با تشکیل کارگاه مجهز در زمینه تلفن های سانترال زمینه کار عملی و انجام تمامی مراحل نصب برای کارآموزان خود را میسر کرده است کارآموزان پس از گذراندن این دوره می توانند با اعتماد به نفس کامل وارد بازار کار شوند و در این حرفه شروع به فعالیت کنند.

 

نصب سانترال پاناسونیک در شرکت کامتل

 

گروه آموزشی شرکت کامتل نمایندگی محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را در زمینه آموزش نصب و راه اندازی سوئیچ های کم ظرفیت و پرظرفیت مخابراتی (سانترال) آغاز کرده است.

کلاس های آموزشی این مجموعه طی پنج دوره به شرح زیر برگزار میگردد:

۱-مقدماتی

۲- TDA مقدماتی

۳-TDA پیشرفته TDE

۴-VOIP

۵-TVM

اکنون این مجموعه در خدمت بیشتر از ۱۰۰۰ هنرجو از ارگانهای دولتی و خصوصی (نفت بهران،سازمان حسابرسی صنایع دفاع،پاکسان،بانک پاسارگاد،فناوری ریاست جمهوری،صادرات گاز،امداد خودرو ایران،بیمارستان آتیه،هتل گلشن رضوی)می باشد.

لازم به ذکر است دوره آموزشی شرکت طی کمپ ۲ روز پایانی هفته با تدریس سرکار خانم مهندس مهدیخانی برگزار می گردد.

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت کامتل