مفهوم دستگاه محاسبه گر برای سانترال های پاناسونیک
محاسبه گر ، سخت افزاري است كه بر روي مركز تلفن نصب مي گردد و اطلاعات خروجي مركز تلفن خود را ذخيره مي كند و مي توان ملاحظه كرد كه مثلا در چه تاريخي و چه ساعاتي كدام داخلي با كدام خط شهري به چه شماره هايي تماس گرفته و مدت و هزينه مكالمه چقدر بوده است.
اين سخت افزار با كاهش قابل توجه هزينه اضافي ، مديريت كامل بر خطوط تلفن ، آرشيو اطلاعات ورودي ، خروجي دادن گزارشات متنوع اين امكان را به شما ميدهد تا با خيالي آسوده به امور شركت ، سازمان ، هتل ، اداره و …. بپردازيد.
مزایا :
۱٫مدیریت تماس های ورودی و خروجی
۲٫کنترل ترافیک مکالمات
۳٫افزایش سود آوری و کارایی سازمان به واسطه¬ی صرفه جویی در زمان و هزینه
۴٫برسی و محاسبه ی مدت زمان تماس های کارمندان و مشتریان
۵٫افزایش بهره وری کار نیروی انسانی
۶٫کنترل تماس های پرسنل و مشتریان از داخل و خارج از شرکت
ویژگی ها :
۱٫ظرفیت نامحدود در ثبت مکالمات
۲٫ثبت ریز مکالمات انواع مراکز تلفن ( ورودی، خروجی و بی پاسخ) به صورت آنلاین و آفلاین
۳٫سازگاری با انواع سیستم عامل Seven –Server -XP) ) و نسخه های ۳۲ و۶۴ بیتی
۴٫قابل ارائه بصورت نسخه ی تحت شبکه ( اینترانت و اینترنت ) و به صورت Web base
۵٫اعلام گر تماس بصورت بالون در محیط شبکه داخلی و اینترنت
۶٫دارای ورودی برق اضطراری UPS
۷٫سازگاری با انواع مختلف مراکز تلفن سانترال و پشتیبانی از فرمت CDR
۸٫قابلیت پخش و تغییر موزیک انتظار به صورت سخت افزاری
۹٫ قابلیت برنامه ریزی جهت پخش و تغییر موزیک انتظار به صورت نرم افزاری
۱۰٫حاوی ۱۴۰۰ موزیک در دسته بندی های متنوع با کیفیت عالی
۱۱٫قابلیت استفاده از حافظه خارجی جهت موزیک های موردنظر کاربران
۱۲٫امکان کارکرد سخت افزار با مرکز تلفن تا مسافت ۱۰۰ متر
۱۳٫گارانتی یکساله و خدمات پشتیبانی
امکانات :
•گزارش گیری بر اساس نوع تماس ( ورودی، خروجی و بی پاسخ )
•گزارش گیری بر اساس وضعیت تماس ( شهری، بین شهری، همراه، خارجه )
•گزارش گیری بر اساس شماره های ویژه ( نظارت ویژه )
•گزارش گیری بر اساس ساعت و تاریخ
•گزارش گیری بر اساس مدت زمان مکالمه
•گزارش گیری بر اساس شماره داخلی
•گزارش گیری بر اساس دارنده ی کد اعتباری
•گزارش گیری بر اساس شماره خط سانترال(CO)
•گزارش گیری بر اساس گروه بندی
•گزارش گیری بر اساس شماره تلفن
•گزارش گیری بر اساس دسته بندی دفترچه تلفن
•گزارش گیری بر اساس طرف تماس
•گزارش گیری بر اساس تماس های انتقالی
•ترسیم نمودار مقایسه ای از گزارشات تولید شده
•گزارش گیری از پر ترافیک و کم ترافیک ترین خط۴۱ و داخلی
•گزارش از پر هزینه و کم هزینه ترین خط و داخلی
•گزارش از تعداد و مدت مکالمه خط و داخلی
•گزارش از شماره تلفن و یا طرف تماس
•گزارش گیری پیشرفته از تلفیق گزارشات فوق
•ارسال گزارشات به صورت پیام کوتاه و ایمیل
•رد یابی مکالمات خطوط یا شماره های بخصوص در تاریخهای مورد نظر
•سیستم انتقال اطلاعات تماس برای ثبت در سایر نرم افزارها (حسابداری، هتل داری و . . . )
•امکان چاپ صورت حساب بر اساس شماره داخلی ها و یا خطوط شهری
•دفترچه تلفن قوی با قابلیت دسته بندی افراد
•تعریف محدودیت نمایش دفترچه تلفن برای کاربران
•تعریف پرسنل و داخلی به صورت گروه بندی شده
•تعریف کاربران با سطح دسترسی های دلخواه
•محدودسازی جهت نمایش داخلی ها برای کاربران در صفحه ی مکالمات و گزارشات
•نظارت بر خطوط ( عدم نمایش، شماره های رایگان و نمایش شماره های ویژه )
منبع :مجموعه وبسایت های شرکت کامتل