روتاری; مزایا و معایب (قسمت اول)
در فضای رقابتی امروز وقتی مشتری با ما تماس بگیرد و بوق اشغال بشنود ، احتمالا بدون درنگ با رقبای ما تماس خواهد گرفت و اين مشتري را از دست خواهيم داد. برای حل این مشکل چه راهکارهایی وجود دارد.
روتاری سرویسی ویژه است که می توان از مخابرات دریافت کرد . نحوه کار این سرویس به صورتی است که به شما یک سر خط شماره تلفن می دهد که تعدادی خط تلفن زیر مجموعه دارد و در صورتی که خط اصلی اشغال باشد تماس گیرنده به شماره بعدی انتقال داده می شود و این روند همینطور ادامه پیدا می کند و دیگر خطتان اشغال نمی شود و مشتری نه متوجه اشغالي خط مي شود نه نياز به تماس مجدد دارد.
این قابلیت مزایای مختلفی دارد از جمله اینکه شما فقط یک شماره را به مشتریان ارائه می دهید که باعث می شود به راحتی در خاطرشان بماند همچنین برای مشتریان خیلی راحت تر است که یک شماره تلفن داشته باشند تا اینکه چندین خط تلفن را شماره گیری نمایند تا به خط آزاد وصل شوند.
مزایای بعدی این است که با هزينه بسيار كم و فقط با داشتن چند خط آنالوگ در يك نقطه مي توانيم از اشغال شدن خطوط جلوگيري كنيم .